Czytałeś kiedyś pozytywny artykuł o swojej konkurencji w gazecie lub czasopiśmie i zastanawiałeś się dlaczego media nie interesują się tym, co robi Twoja firma?
Albo jeszcze gorzej, przeczytałeś w gazecie krytyczny i niesprawiedliwy artykuł o swojej firmie?
Klienci oczekują od agencji PR zapewnienia dobrej komunikacji z mediami. Doskonale to rozumiemy. Na naszych szkoleniach medialnych pokazujemy jak media (tradycyjne i nowe) mogą pomóc w realizacji biznesowych interesów i celów naszych klientów.
Dobre relacje z mediami są podstawą udanych kampanii PR. Pozytywne materiały w mediach o firmach, instytucjach i organizacjach budują reputację, poprawiają pozycję strony WWW w wyszukiwarkach, zwiększają konkurencyjność i pomagają zdobywać nowych klientów.
Uczymy jak rozwijać kontakty i budować relacje z mediami tradycyjnymi i dbać o spójną komunikację w mediach społecznościowych, na przykład na Twitterze, Facebooku i LinkedIn.
Oto 7 korzyści z mocnych i pozytywnych relacji z mediami:
1. przekazywanie obecnym i nowym klientom aktualności o swoich produktach i/lub usługach, pomysłach, inicjatywach i sukcesach,
2. pokazywanie ciekawych wyróżników marki i tłumaczenie dlaczego są ważne,
3. zwiększanie liczby pozytywnych publikacji i komentarzy o firmie i jej produktach i usługach,
4. wykorzystanie sukcesów swoich klientów do wzmocnienia pozycji rynkowej,
5. podtrzymanie stałego zainteresowania potencjalnych klientów,
6. budowanie pozycji eksperta i lidera opinii w swojej branży,
7. tworzenie pozytywnego wizerunku firmy cenionej przez klientów oraz zachęcającego do nawiązywania nowych kontaktów.
Relacje z mediami wymagają doświadczenia w pisaniu informacji prasowych, udzielaniu wywiadów i prowadzeniu konferencji prasowych. Media społecznościowe są ważne, ale firmy, instytucje i organizacje nadal chcą, żeby o nich dobrze pisały i mówiły media lokalne i krajowe.
Jeśli chcesz poprawić na szkoleniu medialnym swoje relacje z mediami i wykorzystać je do wzmocnienia reputacji, zdobywania nowych klientów i zwiększenia zysków, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.