Nasza metoda

Na naszych szkoleniach medialnych nie usłyszysz pytań "Czy boisz się wywiadów prowadzonych przez agresywnych dziennikarzy?" lub "Czy wiesz ile powinien trwać wywiad?"

Nie zadajemy takich pytań, bo po pierwsze – unikamy pytań tendencyjnych i po drugie – unikamy pytań zamkniętych. Jesteśmy otwarci na rozmowę i zachęcamy do konwersacji.

Zadajemy pytania odnoszące się do konkretnych sytuacji zawodowych i problemów w komunikacji.

Stosowana przez nas technika sytuacyjna preferuje pytania typu, "Co byś zrobił gdyby...?" Odpowiedzi pokazują sposób myślenia, a nie – jak w przypadku pytań zamkniętych – tylko jego efekt.

Oto przykładowe pytania jakie możesz usłyszeć na naszym szkoleniu medialnym:

1. Opowiedz kiedy ostatnio musiałeś rozmawiać z agresywnym dziennikarzem. Jak sobie poradziłeś w tej sytuacji? Co powiedziałeś?

2. Jak się czujesz kiedy dziennikarz nie pozwala Ci dokończyć odpowiedzi? Jak często wchodzisz rozmówcy w słowo? Kiedy i dlaczego to robisz?

3. Co robisz, żeby pokazać rozmówcy, że słuchasz go z uwagą?

4. Opisz swój język ciała kiedy jesteś zrelaksowany.

5. Czy zdarzyło się, że musiałeś przekonać grupę ludzi, na przykład na zebraniu, podczas prezentacji lub konferencji prasowej? Opowiedz o tym. Co konkretnie powiedziałeś lub zrobiłeś? Czy odniosłeś sukces?

6. Opowiedz w jaki sposób rozpoznajesz styl komunikacji rozmówcy.

7. Jak pokazujesz, że szanujesz osobę, która ma odmienny punkt widzenia na problem?

8. Jakie masz doświadczenie w pisaniu wystąpień, prezentacjach, przedstawianiu raportów i wygłaszaniu przemówień? Opowiedz o swoim największym zawodowym sukcesie. Kiedy to było? Kto o tym dziś pamięta?

9. Opowiedz jak modyfikujesz swój styl komunikacji podczas rozmowy telefonicznej.

10. Co byś zrobił gdyby teraz zadzwonił dziennikarz i poprosił Cię o udział w audycji radiowej na żywo?

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem medialnym lub masz jakieś pytanie, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *