niedziela, 20 września 2015

Wideo pokazuje Twoją firmę w działaniu

Korzystasz z wideo na swojej firmowej stronie WWW?

Jeśli nie masz żadnego materiału wideo, tracisz atrakcyjne narzędzie komunikacji z klientami i poprawy wyników w wyszukiwarkach.

YouTube należy do Google i strony WWW z materiałami wideo mogą liczyć na lepszą pozycję w internetowych rankingach.

Wideo przekonująco opowiada nowym klientom o tym, co robisz i pokazuje firmę w działaniu.

Pisemne rekomendacje zadowolonych klientów mówią o tym dlaczego warto kupować Twoje produkty lub/i korzystać z usług. Ale nagrania wideo robią większe wrażenie. Nie wierzysz?

Co – Twoim zdaniem – jest bardziej przekonujące: obejrzenie i wysłuchanie zadowolonego klienta czy przeczytanie tego, co powiedział?

Możesz oczywiście dodać odsyłacze do firmowych materiałów z YouTube na swoich profilach na Facebooku, Twitterze i LinkedIn.

Promocyjne wideo funkcjonuje na trzech poziomach:

1. Krótkie i proste wideo wykonane dobrym smartfonem – coś co możesz sam zrobić i szybko opublikować w serwisach społecznościowych bez montażu (na przykład zabawne wydarzenie na firmowej imprezie, fragment ciekawej wypowiedzi w mediach, scenka z nieformalnej wizyty klienta, itp.). Nie nadaje się do oficjalnej prezentacji firmy.

2. Materiały publikowane na YouTube lub Vimeo z referencjami, opisem działania produktów, prezentacją usług, itd. Ich celem jest przedstawienie tego, co robi firma – powinny wyglądać profesjonalnie.

3. Materiały zrealizowane w studio filmowym. Wideo z najwyższej półki dla największych firm, które chcą w ten sposób podkreślić swoją pozycję na rynku. Uwaga: są kosztowne.

Oto 15 konkretnych pomysłów na firmowe video:

1. Opowiedz krótką historię o swojej firmie.

2. Pokaż firmę jako branżowego lidera.

3. Opowiedz o misji swojej firmy.

4. Opublikuj rekomendację zadowolonego klienta.

5. Przekaż relację ze spotkania z liderami opinii.

6. Opowiedz o korzyściach z używania produktu lub korzystania z usługi.

7. Przeprowadź krótkie szkolenie.

8. Zaproś do współpracy wolontariuszy.

9. Odpowiedz na pytanie klienta z listy często zadawanych pytań (FAQ).

10. Przekaż relację z konferencji prasowej.

11. Opowiedz co robisz dla lokalnej społeczności.

12. Powiedz o najnowszym sukcesie swego pracownika.

13. Pokaż jak korzystać z produktu lub usługi.

14. Opowiedz o premierze produktu.

15. Zaproś na imprezę firmową.

Ile kosztuje Wideo? Wszystko zależy od scenariusza, długości nagrania i jego montażu.

Jeśli jesteś zainteresowany produkcją wideo, proszę o telefon, żeby omówić szczegóły. Tel. 77 441 40 14.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *