Korzystasz z wideo na swojej firmowej stronie WWW?
Jeśli nie masz żadnego materiału wideo, tracisz atrakcyjne narzędzie komunikacji z klientami i poprawy wyników w wyszukiwarkach.
YouTube należy do Google i strony WWW z materiałami wideo mogą liczyć na lepszą pozycję w internetowych rankingach.
Wideo przekonująco opowiada nowym klientom o tym, co robisz i pokazuje firmę w działaniu.
Pisemne rekomendacje zadowolonych klientów mówią o tym dlaczego warto kupować Twoje produkty lub/i korzystać z usług. Ale nagrania wideo robią większe wrażenie. Nie wierzysz?
Co – Twoim zdaniem – jest bardziej przekonujące: obejrzenie i wysłuchanie zadowolonego klienta czy przeczytanie tego, co powiedział?
Możesz oczywiście dodać odsyłacze do firmowych materiałów z YouTube na swoich profilach na Facebooku, Twitterze i LinkedIn.
Promocyjne wideo funkcjonuje na trzech poziomach:
1. Krótkie i proste wideo wykonane dobrym smartfonem – coś co możesz sam zrobić i szybko opublikować w serwisach społecznościowych bez montażu (na przykład zabawne wydarzenie na firmowej imprezie, fragment ciekawej wypowiedzi w mediach, scenka z nieformalnej wizyty klienta, itp.). Nie nadaje się do oficjalnej prezentacji firmy.
2. Materiały publikowane na YouTube lub Vimeo z referencjami, opisem działania produktów, prezentacją usług, itd. Ich celem jest przedstawienie tego, co robi firma – powinny wyglądać profesjonalnie.
3. Materiały zrealizowane w studio filmowym. Wideo z najwyższej półki dla największych firm, które chcą w ten sposób podkreślić swoją pozycję na rynku. Uwaga: są kosztowne.
Oto 15 konkretnych pomysłów na firmowe video:
1. Opowiedz krótką historię o swojej firmie.
2. Pokaż firmę jako branżowego lidera.
3. Opowiedz o misji swojej firmy.
4. Opublikuj rekomendację zadowolonego klienta.
5. Przekaż relację ze spotkania z liderami opinii.
6. Opowiedz o korzyściach z używania produktu lub korzystania z usługi.
7. Przeprowadź krótkie szkolenie.
8. Zaproś do współpracy wolontariuszy.
9. Odpowiedz na pytanie klienta z listy często zadawanych pytań (FAQ).
10. Przekaż relację z konferencji prasowej.
11. Opowiedz co robisz dla lokalnej społeczności.
12. Powiedz o najnowszym sukcesie swego pracownika.
13. Pokaż jak korzystać z produktu lub usługi.
14. Opowiedz o premierze produktu.
15. Zaproś na imprezę firmową.
Ile kosztuje Wideo? Wszystko zależy od scenariusza, długości nagrania i jego montażu.
Jeśli jesteś zainteresowany produkcją wideo, proszę o telefon, żeby omówić szczegóły. Tel. 77 441 40 14.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.