Wszystkiego najlepszego z okazji…!
Tak często powtarzamy te słowa, że zamieniły się już w jeden zlepek.
Nie wszystkie daty są szczęśliwe i nie każdą warto świętować.
Szczęśliwe lub pechowe, wesołe lub smutne, dobre lub złe – rocznice ważnych wydarzeń czasem stają się wiadomościami.
Jeżeli kryzys w Twojej organizacji był kiedyś tematem z czołówek gazet, pierwsza (lub kolejna) rocznica może stać się dla mediów pretekstem do powrotu do wydarzeń, które chciałbyś wymazać z pamięci.
Trudno ukryć rocznicę przed mediami jeśli mają na nią chrapkę. Ale nie musisz być biernym obserwatorem poczynań reporterów. Co poprawiło się w organizacji od tamtego wydarzenia? Bądź przygotowany na kontakt z mediami, jeśli wiesz, że chcą się wokół tego "zakręcić".
Dziennikarze na pewno wrócą do "starych" spraw. To dla nich proste i pewne zadanie. Znają temat i mają stare notatki. Telewizja sięgnie do cyfrowego archiwum.
Ale większość czytelników/widzów/słuchaczy doceni to, co dobrego zrobiłeś w tym czasie – jeśli tylko będziesz chciał to opowiedzieć.
Rocznica to też okazja do ogłoszenia dobrych wieści. Są przecież ważne daty, które tylko Ty znasz. Dopóty pozostaną nieznane ogółowi, dopóki będziesz trzymać je w tajemnicy.
10., 25., 50., 100. (lub inna) rocznica ważnego wynalazku, odkrycia lub wydarzenia może być znakomitą okazją do przedstawienia tematu o Twojej organizacji lub branży.
Uważaj na rocznice. Przygotuj się do odparcia nowych ataków. Wykorzystaj rocznice miłych zdarzeń do połączenia z pozytywnymi tematami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.