poniedziałek, 19 stycznia 2015

Znasz nowy trend?

Jaki kompleks mają dziennikarze prasowi?

W radiu i telewizji mówi się o tym, co się dzieje. Reporterzy prasowi piszą o tym, co się wydarzyło.

Dlatego reporterzy i redaktorzy prasowi mają słabość do trendów. Pisanie o trendach pozwala im wygrać wyścig z czasem – chwilami nawet go wyprzedzić :-)

Trendy są ciekawe, bo dotyczą tego, co robi wiele ludzi – lub czego już nie robi.

Jeżeli wiesz o nowym trendzie, spróbuj zrobić z tego informację dla mediów. Powiedz jak planujesz go wykorzystać lub jak zamierzasz uniknąć jego niekorzystnych skutków.

Trzy przykłady:

1. Jeśli sprzedajesz lody, opisz jak przez 10 lat zmieniły się upodobania Twoich klientów? Jakie pojawiły się nowe smaki? Skąd rosnąca popularność lodów jogurtowych? Dlaczego masz w ofercie lody dla diabetyków?

2. Jeśli pracujesz dla wyższej uczelni, powiedz o nowych modnych kierunkach. Jak zmieniała się popularność poszczególnych kierunków przez ostatnie lata?

3. Jeśli prowadzisz szkolenia, przedstaw nowe tematy szkoleń w tym roku. Jak nowe technologie zmieniły sposób przekazywania i utrwalania wiedzy? Jak będą wyglądać szkolenia za kilka lat?

Jaki trend wyłonił się ostatnio w Twojej branży i dlaczego warto o tym mówić? Jak możemy go wykorzystać? Czy wiedza o nim pozwoli nam uniknąć jakiegoś zagrożenia?

Spróbuj zamienić nowy trend w informację dla prasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *