sobota, 24 października 2015

Jesteś przekonany do swojego tematu dla mediów?

Naprawdę jesteś przekonany do tematu, którym chcesz zainteresować dzisiaj media? Wierzysz, że to ważne i ciekawe?

Klienci pytają mnie czy istnieje jakieś magiczne zaklęcie zamieniające każdy temat w medialny przebój. Wierzą, że jest jakaś jedna historia, która od razu zwiększy zapytania o produkt lub usługę, wypełni sklepy konsumentami i … [wpisz cokolwiek co kojarzysz z sukcesem].

Co więcej, oczekują, że zdarzy się to już po pierwszej publikacji w mediach.

Inny przykład: wirusowe video, czyli krótki film opublikowany online.

Przykro, że Cię rozczaruję, ale nie ma recepty na internetowy przebój. Nie ma żadnej magicznej różdżki. Nie ma szablonu scenariusza, który zapewni milion odsłon.

Wyobraź sobie, że chcesz sprzedać dom. Kontaktujesz się z pośrednikiem nieruchomości w piątek przed południem. Za dwie godziny jesteś umówiony z pierwszym klientem i po krótkich negocjacjach pomyślnie finalizujecie transakcję.

Czy to możliwe? Tak. Czy tak jest zawsze? Nie. Szansa, że tak się stanie? Lepsza niż w lotto, ale nie większa.

Jeśli chcesz być zauważony w mediach, musisz systematycznie proponować dziennikarzom tematy. I jeszcze więcej tematów.

Mylisz się kiedy pytasz o prostą receptę na błyskawiczny sukces.

Jak sformułować lepsze pytanie?

Jak opowiadać ciekawe i oryginalne historie i proponować je regularnie właściwym mediom w sposób, który je zainteresuje?

Konsekwentnie i wytrwale dąż do celu aż trafisz na temat, który przyniesie "natychmiastowy" sukces.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *