czwartek, 8 października 2015

Zaproś nowego klienta na szkolenie medialne

Zapraszam na szkolenie medialne – to pierwsze słowa jakie powinien usłyszeć od Ciebie każdy nowy klient. Każdy.

Dlaczego? Bo wcześniej czy później każdy będzie rozmawiać z dziennikarzem i każdy – także ten, który już jest w tym dobry – może to robić jeszcze lepiej.

Szkolenia medialne przydają się nie tylko najgorszym mówcom lub najważniejszym politykom – pomagają każdemu.

Jeśli Twój klient źle wypadnie w rozmowie z dziennikarzem, ucierpi nie tylko jego reputacja, ale także Twoja. Nie bój się zaproponować swemu klientowi szkolenia medialnego.

Oto trzy argumenty, które pomogą pokonać opór przed szkoleniem.

1. "Nie chodzi o Ciebie, ale o nich."

Warunki pracy w mediach bardzo się zmieniły przez ostatnie lata. Dziennikarze nie mają tyle czasu na opracowanie tematu jak kiedyś.

W programach informacyjnych pracują mniej doświadczeni reporterzy, którzy robią to, co kilka lat temu robiło trzech dziennikarzy. W takich okolicznościach łatwiej o pomyłkę.

Twój klient powinien wiedzieć jak formułować kluczowe przesłanie i kierować wywiadem oraz jakie są oczekiwania dziennikarzy z różnych mediów (prasa, radio, telewizja i Internet).

2. "Dobrze wypadasz w mediach, ale warto poprawić pewne elementy."

Niektóre osoby mają predyspozycje do występów w mediach – wyróżnia je ciepły głos, przyjemny wygląd, dobra dykcja oraz umiejętność obrazowego i skrótowego przedstawiania myśli.

Szkolenie medialne pomoże uwypuklić atuty, poprawić niedostatki i ukryć wady.

3. "Wszyscy znani eksperci przeszli szkolenie medialne."

Klientów, którzy mają ambicję dołączyć do czołówki ekspertów występujących w mediach, może ośmielić argument, że ci najlepsi są po szkoleniach medialnych.

Pierwsza rozmowa z klientem o potrzebie szkolenia medialnego zwykle jest trudna, ale na pewno ułatwi Ci pracę w przyszłości.

O tym jak wybrać najlepsze szkolenie medialne możesz przeczytać tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *