Nie musisz naprężać wszystkich muskułów, żeby trafić na pierwsze strony gazet.
Medialny rozgłos zdobywa się dzięki przekazom, które są szybko zauważane i chętnie powtarzane przez dziennikarzy.
Ciekawe informacje mają następujące wyróżniki:
1. Aktualność: Zauważyłeś, że są dni kiedy w mediach pojawia się więcej wiadomości na jeden temat? Aktualne informacje generują więcej informacji na podobny temat, na przykład komentarze i analizy dotyczące konkretnego wydarzenia.
2. Ważność: Czy temat dotyczy wielu ludzi? Jeśli tak, wykorzystaj to!
3. Lokalność/bliskość: Ludzi interesuje przede wszystkim to, co dzieje się w ich najbliższym otoczeniu. Jeśli robisz coś pożytecznego dla lokalnej społeczności, powiedz o tym.
4. Wyjątkowość: Życie czasem zaskakuje. Nie przegap czegoś wyjątkowego.
5. Aspekt społeczny: Ludzie lubią wzruszające i dramatyczne historie ze szczęśliwym zakończeniem.
6. Nowość: Wszystko co nowe ma magnetyczną siłę przyciągania.
7. Celebryci: Znane osoby (aktorzy, sportowcy, politycy) zdominowały zbiorową świadomość. Celebryci nie mogą żyć bez mediów a media bez nich.
Praktycy PR wiedzą jakie tematy mogą zainteresować media – wielu z nich to byli dziennikarze.
Jeśli chcesz, żeby zadzwonił do Ciebie dziennikarz, najpierw zadzwoń do mnie: 77 441 40 14.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.