czwartek, 7 maja 2015

Nie czytaj gazet! Bądź w gazetach!

Nie musisz naprężać wszystkich muskułów, żeby trafić na pierwsze strony gazet.

Medialny rozgłos zdobywa się dzięki przekazom, które są szybko zauważane i chętnie powtarzane przez dziennikarzy.

Ciekawe informacje mają następujące wyróżniki:

1. Aktualność: Zauważyłeś, że są dni kiedy w mediach pojawia się więcej wiadomości na jeden temat? Aktualne informacje generują więcej informacji na podobny temat, na przykład komentarze i analizy dotyczące konkretnego wydarzenia.

2. Ważność: Czy temat dotyczy wielu ludzi? Jeśli tak, wykorzystaj to!

3. Lokalność/bliskość: Ludzi interesuje przede wszystkim to, co dzieje się w ich najbliższym otoczeniu. Jeśli robisz coś pożytecznego dla lokalnej społeczności, powiedz o tym.

4. Wyjątkowość: Życie czasem zaskakuje. Nie przegap czegoś wyjątkowego.

5. Aspekt społeczny: Ludzie lubią wzruszające i dramatyczne historie ze szczęśliwym zakończeniem.

6. Nowość: Wszystko co nowe ma magnetyczną siłę przyciągania.

7. Celebryci: Znane osoby (aktorzy, sportowcy, politycy) zdominowały zbiorową świadomość. Celebryci nie mogą żyć bez mediów a media bez nich.

Praktycy PR wiedzą jakie tematy mogą zainteresować media – wielu z nich to byli dziennikarze.

Jeśli chcesz, żeby zadzwonił do Ciebie dziennikarz, najpierw zadzwoń do mnie: 77 441 40 14.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *