Według najnowszych badań prowadzonych przez Pressence Public Relations w Polsce jest 15 tysięcy guru mediów społecznościowych.
Oto co robi (prawie) codziennie guru mediów społecznościowych.
8:00 – Budzi się, wstaje, włącza komputer, sprawdza prognozę pogodę i pocztę e-mail, zagląda na Twittera, Facebooka i Google+.
8:30 – Pije pierwszą kawę i sprawdza czy ktoś skomentował jego wpisy na Twitterze, Facebooku i Google+.
9:30 – Czyta najnowsze artykuły na Wirtualnych Mediach.
11:00 – Ogląda na YouTube zabawne filmy ze zwierzętami w roli głównej, oprócz kotów.
12:00 – Odpisuje na zapytania klientów.
13:00 – Zamawia i je lunch.
14:00 – Publikuje wpisy na Twitterze, Facebooku i Google+ oraz dodaje zdjęcia na Instagramie i Pinterest.
15:00 – Ogląda na YouTube zabawne filmy z kotami w roli głównej.
16:00 – Pije drugą kawę i pisze artykuł jak szybko i bez wysiłku zarobić milion złotych w mediach społecznościowych.
17:00 – Czyta kolejną porcję tekstów na Wirtualnych Mediach.
17:30 – Ogląda na YouTube zabawne filmy z dziećmi w roli głównej.
18:00 – Testuje najnowszą metodę jak zarobić milion złotych w mediach społecznościowych bez dostępu do Internetu.
19:00 – Je kolację zamówioną przez Internet.
20:00 – Czyta wpisy innych guru mediów społecznościowych jak zarobić milion złotych bez wychodzenia z domu.
22:00 – Ogląda telewizję.
24:00 – Wyłącza komputer i idzie spać.
Tak wygląda typowy dzień polskiego guru mediów społecznościowych, z wyjątkiem sobót i niedziel kiedy większość czasu spędza oglądając na YouTube zabawne filmy z kotami w roli głównej.
Uwaga: Nie jestem guru mediów społecznościowych i nie traktuj tego wpisu ze śmiertelną powagą :-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.