poniedziałek, 23 marca 2015

30 porad jak korzystać z firmowego profilu na Twitterze

Uważasz, że wiesz jak korzystać z firmowego profilu na Twitterze? Zastanawiałeś się jak to robić lepiej?

Oto 30 podpowiedzi jak zwiększyć skuteczność komunikacji na Twitterze:

1. Umieść w biogramie wszystkie najważniejsze informacje.

2. Wybierz jak najkrótszą nazwę profilu.

3. Umieść w biogramie swoje zdjęcie lub logo.

4. Umieść w tle zdjęcie, które dobrze opisuje to, co robi Twoja firma.

5. Umieść w biogramie odsyłacz do swojej firmowej witryny WWW.

6. Poznaj styl komunikacji na Twitterze (krótko, rzeczowo, ciekawie).

7. Nie mów tylko o sobie i o tym, co robi Twoja firma.

8. Udostępniaj artykuły o nowościach w Twojej branży.

9. Publikuj zdjęcia Twoich pracowników i produktów oraz relacje z firmowych wydarzeń.

10. Oferuj promocje dostępne tylko na Twitterze.

11. Publikuj krótkie recenzje Twoich produktów i/lub usług.

12. Zadawaj pytania.

13. Wysyłaj podziękowania użytkownikom, którzy udostępnili Twoje wpisy na swoich profilach.

14. Dziękuj za osobiste rekomendacje.

15. Pamiętaj, że ludzie lubią się śmiać.

16. Poprawiaj swoje błędy i szybko za nie przepraszaj.

17. Używaj hashtagów (#), żeby łatwiej odnaleźć to, co piszesz.

18. Obserwuj jakie tematy cieszą się największą popularnością.

19. Obserwuj co piszą liderzy Twojej branży i co pisze Twoja konkurencja.

20. Korzystaj z tematycznych list na Twitterze do wydzielenia i monitoringu mniejszych grup użytkowników.

21. Oferuj pomoc i porady użytkownikom piszącym o Twojej branży.

22. Korzystaj z serwisów skracających długość odsyłaczy, na przykład Bitly.

23. Przeczytaj uważnie każdy tweet przed publikacją. Sprawdź czy działają odsyłacze.

24. Krótsze wpisy są częściej udostępniane.

25. Nie łącz profilu na Twitterze z profilem na Facebooku lub innym serwisem.

26. Nie publikuj ogromnej liczby wpisów w krótkim okresie – rozłóż je w czasie.

27. Publikuj wpisy w dzień i w nocy, w godzinach pracy i poza nimi, w dni robocze i weekendy.

28. Korzystaj z aplikacji dostarczających informacji o popularności profilu.

29. Sprawdź w jakie dni i o jakich godzinach najwięcej Twoich klientów jest obecnych na Twitterze.

30. Twitter jest prosty – nie komplikuj go.

Trochę się tego uzbierało. Ale jeśli będziesz postępować zgodnie z tymi wskazówkami, zauważysz większe zaangażowanie i zwiększysz liczbę wartościowych interakcji – może też zwiększysz sprzedaż.

Jakimi zasadami kierujesz się na Twitterze? Napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *