Dużo piszę w mediach społecznościowych. Być może nie mniej niż Ty.
Czasem są to luźne notatki bez określonego adresata, ale najczęściej piszę dla konkretnego czytelnika. W tym przypadku dla Ciebie.
Oto cztery rzeczy jakie biorę pod uwagę przystępując do pisania:
1. Jakie są największe problemy moich czytelników?
2. Jak chcą otrzymywać moje informacje? (blog, wideo, podcast, prezentacja, e-book)
3. W jaki sposób chcą dzielić się ze mną opiniami?
4. Jakie są ich ulubione kanały komunikacji?
Tworzenie ciekawych i angażujących treści wymaga wiedzy o czym pisać oraz gdzie i kiedy to publikować. Dodatkowo, pożądana jest jakaś forma interakcji.
Większość autorów stara się publikować swoje materiały we wszystkich możliwych miejscach, ale zapomina o monitorowaniu komentarzy i odpowiadaniu na pytania. To irytuje czytelników, którzy poprosili o pomoc.
Następnym razem zanim coś opublikujesz online, pomyśl dla kogo to jest i jakiej możesz spodziewać się reakcji.
O czym chcesz przeczytać na tym blogu? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.