czwartek, 12 listopada 2015

Jakie robisz wrażenie w kontaktach z mediami?

Jesteś sympatyczny czy niemiły?

Jesteś wesoły czy ponury?

Jesteś przyjazny czy agresywny?

Wywiady dla prasy, radia, telewizji i serwisów internetowych mogą dużo pomóc – pod warunkiem, że wiesz jak to robić.

Bez przyjaznej, obiektywnej i konstruktywnej krytyki nie poprawisz umiejętności komunikacji z dziennikarzami.

Firmy czasem organizują wewnętrzne szkolenia dla swoich pracowników. To dobre ćwiczenia przygotowujące do krótkich wywiadów, ale brakuje im obiektywizmu i dystansu, bo nie wypada krytykować i oceniać swojego szefa. Dlatego lepiej zamówić szkolenie medialne w firmie zewnętrznej.

Na naszych szkoleniach medialnych tłumaczymy jak przygotować się do kontaktów z mediami i zachować się w zaskakujących sytuacjach. Uczymy jak mówić, żeby ludzie zapamiętali to, na czym Ci najbardziej zależy.

Po szkoleniu będziesz wiedział jak:

1. mówić w mediach jasno, rzeczowo i zrozumiale,

2. wypowiadać się przed kamerą swobodnie i przekonująco,

3. pracować nad głosem i wykorzystać mowę ciała,

4. odpowiadać na "trudne" pytania reporterów,

5. rozpoznawać sztuczki, chwyty i podstępy używane przez niektórych reporterów,

6. unikać pułapek prawa prasowego,

7. prowadzić aktywną politykę medialną w sytuacji kryzysowej.

Doświadczeni dziennikarze przeprowadzą z Tobą kilka wywiadów dopasowanych do tego, co robi Twoja firma i czym się w niej zajmujesz. Każdy wywiad będzie dokładnie omówiony, pytanie po pytaniu, punkt po punkcie – dowiesz się co zrobiłeś dobrze i co trzeba poprawić.

Jeżeli odpowiesz na nasze pytania na szkoleniu medialnym, dasz sobie radę z każdym pytaniem reportera w każdej sytuacji.

Oto trzy opinie uczestników naszych szkoleń medialnych:

"Wzorowo przygotowane i przeprowadzone szkolenie. Teraz wiem jak się przygotować do wywiadu i jak rozmawiać z mediami. Nie wiedziałem, że mogę się nauczyć tak dużo w jeden dzień."

– Rzecznik prasowy w firmie budowlanej

"Ćwiczenia wypowiedzi przed kamerą nie były takie straszne. Odgrywanie ról (byłam reporterką telewizyjną) i ćwiczenia przed kamerą pokazały co może się wydarzyć w konkretnych sytuacjach – jak się zachować i czego unikać."

– Dyrektorka w urzędzie marszałkowskim na południu Polski

"Znakomite tempo szkolenia i dużo czasu na dyskusję. Ciekawe studia przypadku z mojej branży. Gry komunikacyjne udowodniły jak ważne jest słuchanie. To były dobrze zainwestowane pieniądze."

– Kierownik PR w firmie informatycznej

Jeśli jeśli zainteresowany szkoleniem medialnym lub tylko masz jakieś pytanie, proszę o telefon: 77 441 40 14.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *