wtorek, 18 listopada 2014

Moje cele w wywiadach dla mediów

Wiele osób nie odnosi większych korzyści z wywiadów dla mediów, gdyż nie wiąże ich z żadnymi konkretnymi celami.

Jeśli nie wiesz czego chcesz, nikt Ci nie zarzuci porażki, ale nie masz też co marzyć o sukcesie.

Oto trzy podstawowe cele w każdym wywiadzie:

1. przekazanie trzech kluczowych komunikatów związanych z tematem wywiadu,

2. wykorzystanie przez dziennikarza w tekście materiału dokładnych cytatów – przygotowanych i przećwiczonych przed spotkaniem,

3. budowanie osobistej marki i reputacji eksperta.

Warto też wziąć pod uwagę dodatkowe cele:

1. wytworzenie atmosfery wzajemnego szacunku i zrozumienia,

2. utrwalenie reputacji wiarygodnego eksperta,

3. zaproponowanie reporterowi nowego ciekawego tematu, co zachęci go do ponownego kontaktu.

Na koniec, cel najważniejszy: zwiększenie prawdopodobieństwa, że czytelnicy, słuchacze i widzowie zrobią to, do czego ich zachęcisz w wywiadzie – czy to jest kupno produktu, skorzystanie z usługi, zadzwonienie z propozycją pracy, oddanie głosu na Twojego kandydata czy zainwestowanie w Twoją firmę.

Wszystko co powiesz w wywiadzie musi być podporządkowane konkretnym i realnym celom.

Pamiętaj, że media mają Ci pomóc dotrzeć ze swoim przesłaniem do maksymalnej liczby konsumentów, żebyś mógł osiągnąć swoje cele.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *