poniedziałek, 17 listopada 2014

Dla każdego coś nowego

Łatwo popaść w rutynę w udzielaniu wywiadów dla mediów, szczególnie kiedy robisz to często – dzień po dniu.

Nigdy nie zakładaj, że ludzie coś o Tobie wiedzą. Większość czytelników, słuchaczy i telewidzów pierwszy raz dowie się kim jesteś i czym się zajmujesz – musisz wyjaśnić to jak najprościej.

Oto prosta metoda, dzięki której to, co powiesz znajdzie się w odpowiednim kontekście:

1. Przypomnij ludziom główny cel Twojej organizacji.

Na przykład, jeśli jesteś rzecznikiem prasowym supermarketu powiedz: "Naszym celem jest dostarczanie klientom świeżych produktów po najniższych cenach."

2. Podsumuj największe dotychczasowe osiągnięcia.

To nie musi być długa lista – wystarczy jedno zdanie: "Przez ostatnie 5 lat mamy największy odsetek powracających klientów wśród wszystkich sprzedawców samochodów w Warszawie."

3. Złóż obietnicę.

Oczywiście to musi być coś, co jesteś w stanie zrobić (albo już robisz, tylko jeszcze tego nie ogłaszasz publicznie). Przykład: "Staramy się, żeby żaden klient nie czekał na odebranie telefonu dłużej niż 30 sekund."

Do każdego przekazu możesz dodać drobny szczegół – pamiętając jednak, że większość ludzi usłyszy to także pierwszy raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *