Jak rozpoznać temat na dobrą wiadomość?
Spróbuj myśleć jak rasowy reporter. To, co jest ciekawe dla Ciebie nie musi interesować mediów.
Na przykład, fakt, że Twoja firma zatrudniła nowego dyrektora finansowego może być ważny dla pracowników, ale nie dla mediów.
Oto co wyróżnia ciekawe informacje:
1. Coś co wydarzyło się przed chwilą,
2. Dramatyczna opowieść,
3. Wątek ludzki,
4. Wątek lokalny,
5. Wspólny element z inną ważną wiadomością,
6. Unikatowość,
7. Skandal w wysokich sferach,
8. Konflikt i kontrowersja,
9. Wyraziści bohaterowie,
10. Łatwe do zapamiętania główne przesłanie.
Jeśli masz temat, który – Twoim zdaniem – powinien zainteresować media, prosimy o kontakt. Podpowiemy co zrobić, żeby media chciały go wykorzystać. Nasz telefon: 77 441 40 14.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.